zondag 8 januari 2012

De laatste vakantiedag

De laatste vakantiedag is aangebroken, terugkijkend is er veel gebeurd, kerst, een gezellige vriendinnendag, oud en nieuw, en toen de uitbraak van het huisjesvirus.
Ik heb heel wat nieuwe blogs ontdekt, mooie huisjes zien verschijnen, huisjes, huisjes met sashing, allemaal zo lief, zo verschillend.
Hier zijn mijn huisjes tot nog toe:




De eerste 12 huisjes op de strijkplank, ik ben tevreden over de eerste week!

Hebben jullie gezien dat Mascha een give away heeft voor iedereen om aan deel te nemen, maar vooral als aanmoediging voor de huisjesmaaksters, in haar winkel heeft ze ook mooie aanbiedingen van series lapjes in diverse groottes, klik even op de link rechtsboven aan.

De huisjes in aanbouw gaan nu in mijn handwerkbakje om klaar te liggen als werkje tussendoor en 's avonds op de bank, ik ga nu verder met de color crystals, eens zien of ik daar een mooie top van kan maken.

Een prettige zondag!
Groetjes, Pauline

12 opmerkingen:

  1. Wauw wat een mooie huisjes! Gezellig hoor als die huisjesblogs.
    Het was een heerlijke vakantie, maar wat fijn om weer te beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige huisjes!!! Ik heb gisteravond de volgende 8 huisjes klaar gelegd. Vanavond vlieg ik erin!!!
    Groetjes,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke straat heb je al gemaakt.
    lijkt een hele gezellige buurt.
    lieve groet Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is al een klein dorp bij jou, leuk al die huisjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je al een mooi villa dorp gemaakt en wat ziet het er gezellie uit.
    Groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie huisjes Pauline, hier geen huisjesvirus(heb er nog maar 1) maar een flinke verkoudheidsvirus,bah....
    Nog een fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je gaat ook rap ... lijkt me een heel gezellige en vrolijke buurt !
    Veel succes ook mat je andere project ....
    Oh , ik heb door jou .. (o),
    de give away en Marscha ontdekt en ( met veel moeite ...haha) een link op mijn blog gezet !
    Maarrre de give-away (scraps van vingerhoedjesquilt) van Supergoof is wel heel bijzonder .... ik ben helemaal weg van haar (verhalen en) quilts ! .......
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi Pauline ..je dorp groeit goed:)
    fijne dag en succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet eruit als een supergezellig kleurig straatje! Lekker zo doorgaan!
    Heerlijk achtergondje trouwens, die QuiltClubQuilt is een beauty!:))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wouw Pauline jij gaat als een speer!! Het ziet er heel mooi uit:)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie huisjes Pauline.
    Succes met verder bouwen.
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijk kleurige huisjes heb je gebouwd, Pauline!

    BeantwoordenVerwijderen