maandag 30 juni 2014

Framed Flowers

Mijn blok twee van de Framed Flowers, ging deze week mee op verjaarsvisite alwaar er een aantal delen werden vastgezet al smullend van de oranjekoek (yummie, wat vind ik dat toch lekker!), later verleidde het blok me te spijbelen toen ik me eigenlijk had voorgenomen te stofzuigen en tijdens voetbalwedstrijden zette ik weer vele kraaltjes vast .
Dit blok is klaar en het hoofd borrelt alweer over het volgende blok, het is zo leuk om te doen!
Maar eerst de foto's van dit blok:


En nu op naar het volgende blok, maar niet voor ik aan de Blomkes heb gewerkt, want daar ruik ik ook het einde van, en een top af zou ook een leuke gebeurtenis zijn, dus ga ik netjes mijn tijd verdelen. Zomerse plannen....er zit nog veel meer in mijn hoofd!
De vakantie is hier al een beetje begonnen, dan kook ik met de heren bij toerbeurt, heerlijk om eens niet te hoeven bedenken wat we 's avonds eten!
Ik wens je een prettige week, geniet van wat je doet en maak er iets moois van.


6 opmerkingen:

  1. Leuk geworden zeg, met die kraaltjes! Ik ben alvast benieuwd naar je volgende blok. Veel plezier ook met de blomkes en je 'vakantierooster'!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is ook weer heel mooi...succes met blokje 3:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ga ik hier ook voorstellen, om de beurt koken.... Mooi blok hoor!

    BeantwoordenVerwijderen