maandag 28 mei 2012

Color Crystals

Gisteren had ik de vaart te pakken, de color crystals werden van een randje voorzien, joh, wat ging dat vlotjes! Totdat ik eens kritisch keek ..... en toen kon ik in de achteruit
Ik maak randjes om de crystals, maar bij vier zaten de kleuren verkeerd verdeeld, toen had ik al de stroken genaaid, enigszins ontmoedigd heb ik de boel terzijde gelegd om het direct weer op te pakken, mijn moeder heeft me vroeger geleerd dat je het best meteen je fout uit kunt halen, dan pak je het makkelijker op om weer door te gaan. Ik heb het nuttige met het aangename verenigd en ben heerlijk buiten gaan zitten, lekker in het zonnetje, lekker drankje erbij in het gezelschap van DH en DS2 ben ik in de achteruitstand gaan plukken. Toen het klaar was heb ik alles op de designwall geprikt en daar hangt het nu te wachten op mijn voortgang.
Even een fotootje van hoe het er nu bijhangt:
Heb ik meteen het bewijs geleverd dat ik wel alle 12 blokken gemaakt heb.

Onderhand broed ik op de Blomkes en Flinterkes van Kitty-Quilt, ik was met blok 1 begonnen, maar ineens vanmorgen schoot me iets door het hoofd dat me leuker leek.... als ik naar mijn werkkamer ga, doe ik vast een duik in de bakken om te zien in hoeverre ik stofjes in die kleurstelling heb.
Groetjes, Pauline

11 opmerkingen:

  1. Wat jammer van je werk, wel goed dat je meteen bent verder gegaan. Knap dat je dat in de zon kunt, ik blijf met dit weer zorgvuldig in de schaduw! Je color crystals worden erg mooi, maar zie het patroon niet bij Conny.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Color Crystals is ook niet van Conny, maar van Ula Lenz het was een bom die je afgelopen jaar kon verzamelen.
    Mocht je de Lentetuinquilt bedoelen die staat op haar site (zie vorig bericht) onder een speciaal tabblad.
    Groetjes, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zijn je blokken Pauline.. Ik heb ze nog liggen warvan 1 op theezakjepapier:-)
    Misschien ga ik ook eens aan de gang:-):-):-):-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé jakkes, achteruitnaaien is niks aan, maar je kunt het inderdaad beter maar direct doen anders blijft het er bij..Je crystals zien er prachtig uit in die kleuren!
    Ben heel erg benieuwd naar je blomkes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. vind je blokjes prachtig. jammer dat je even achteruit moest, maar het wordt echt super mooi.
    ben benieuwd wat je allemaal bedacht voor je blomkes.
    groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig fleurige blokjes Pauline! Heel zomers. Wel jammer dat je even de fout inging, maar inderdaad is uithalen dan de enig optie helaas....maar nu kun je het dan ook weer goed gaan afmaken! Ik ben benieuwd wat je met de blomkes gaat doen....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er heel mooi uit Pauline !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er mooi uit! Jammer dat je achteruit moet. Maar idd, best je fout direct eruit halen, anders blijft het maar liggen (hier ligt er eentje al een half jaar in de kast).

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jammer dat je effe in zijn achteruit moest, nu weer met volle moed vooruit:)
    Ben benieuwd hoe je werkplekkie is geworden;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, sehen die schon toll aus. Wunderschön!!!
    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn je crystals mooi zeg, Pauline. veel succes nu je weer vooruit mag naaien. Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen