zondag 1 juli 2012

Bloghop - Het Begin


Gisteren was het mooi weer en heb ik mijn lapjes die ik in gedachten had voor de Bowls with borders, of Piling up zoals het patroon origineel heet, gewassen.
's Avonds heb ik de lapjes gestreken en daar lag een mooi stapeltje blauwtjes. Uit een aantal mist een hoek, die zitten in de Wybertjes van Jacqueline, dat bracht meteen de herinnering aan een gezellige dag met een aantal vriendinnen aan mijn keukentafel weer in gedachten.
 Vanmorgen stond ik vroeg op, de zon scheen en ik spoedde me naar mijn computer, vandaag zou het patroon gestuurd worden door Regina Grewe , maar er was nog niets.... het was ook nog vroeg. Ik ging lekker door met de Blomkes, met 1 oog gericht op de pc en 1 op het applicatiewerk. Om kwart over 10 was er nog geen mail en toen viel er een kwartje (kan dat nog? Bij mij wel, maar ik ben dan ook van het oudere type). Carol en Madame Samm wonen in Amerika, dus zou er wel eens een tijdsverschil kunnen zijn en dat bleek er te zijn, ongeveer 9 uren tijdsverschil! De nacht was daar nog heel jong, net half 1, ik legde me er bij neer dat het wel eens tot vroeg in de avond zou kunnen duren voor het patroon vrijgegeven zou worden.
Het weer was op en af, ik settelde me voor de tv en zag Captain Blood met Errol Flynn uit 1935, vervolgens Captain Custers ook met Errol Flynn maar nu uit 1941 en daarna nog een lange zit met Gone with the wind, onderhand zat ik lekker te appliceren, had zo nu en dan wat mailcontact. 


Ik kreeg gelijk, om kwart voor acht vanavond rolde het patroon de mailbox in. Het ligt nu klaar, morgen ga ik beginnen!





Groetjes, Pauline


ps. na gemaild te hebben met Regina vertelde ze dat ze net thuis kwam van vakantie en niet eerder had kunnen sturen, tja, dat kon natuurlijk ook nog...LOL!

7 opmerkingen:

  1. Je lapjes zijn mooi! Patroon binnen, nog mooier!
    Ik wacht nog even af; zodra ik het patroon heb ontvangen, geef ik ook gas :>)
    Veel plezier!
    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er goed uit, je lapkes. goede voorbereiding is het halve werk.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Datis leuke was aan de waslijn ;)
    Mooi lapjes hoor,succes !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben je de tijd toch nog goed doorgekomen ;o)
    Leuk die gewassen nieuwe lapjes !
    Veel plezier met het patroon ook :o)

    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd mooi hé die lapjes aan de lijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gezicht al die lapjes aan de lijn.
    Ik wens je veel plezier en succes met je kommetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie lapjes in het blauw:-) ben heel benieuwd,
    Veel plezier ermee Pauline.

    BeantwoordenVerwijderen