donderdag 14 maart 2013

Bloggersquilt Donderdag deel 10

Blok 10 Tangled Stars is van  Bernadette:

Waarom ik dit blok gekozen heb:
Toen ik dit blok de eerste keer zag in het programma block base, dacht ik, mooi maar te moeilijk met al die stukjes en puntjes. voor mij als beginner.
Maar het viel mee, toen ik wat beter ging kijken met het aan elkaar naaien bleken het telkens grotere driehoeken te worden totdat je 1/4 deel van je blok klaar hebt , in eerste instantie had ik dat als beginnend quilter niet gezien.
Door dit blok heb ik dus weer wat geleerd, namelijk beter kijken naar het patroon van een blok. En het eindresultaat vind ik geweldig leuk om te zien.
Dit blok stond op mijn lijstje, ik wilde het graag in mijn Bloggersquilt hebben, ik ben dol op sterren en kijk: nu zit het patroon er bij!

Dit is mijn uitvoering van de Tangled Stars:
 
Blok 11 staat ongetwijfeld voor ons klaar bij Jacqueline , ik ga snel kijken welke verrassing er vandaag is en van wie dit mooie blok gaat zijn.

Ik ga me ook voorbereiden de Regiodag van het Quiltersgilde, morgen is er in Ureterp een samenkomst van Regio Friesland, 150 aanmeldingen zijn er, dus is het volle bak! Atelier Cordi is er als winkel, dat vind ik helemaal een feestje, want ik ben een fan van hun prachtige collectie stoffen, zij houden van kleur, ik ook!

Ik wens je een heerlijke donderdag!

16 opmerkingen:

  1. Dit is ook een mooi blok geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is erg mooi maar het ziet er super ingewikkeld uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bloggersblok is mooi geworden :), ik heb gister alle lapjes gesneden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi blok is dit weer geworden.
    Groetjes Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi blok ,je heb weer mooie stofjes begruikt...
    zie je morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oeps raar woord ,maar ik bedoel natuurlijk ...gebruikt:))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, ik had er helemaal overheen gelezen! ;)
    Maar Pauline, mooi blok weer. Veel plezier op de Regiodag! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi is je blok weer, ook je kleurtjes van de stof.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi blok en de dikke beurs maar mee morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Volgens mij een pittig blok maar heel mooi! Veel plezier op de quiltdag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is dit een mooi blok, ik heb het patroon ook gedownload, ben zeker van plan er iets mee te doen !
    Tot morgen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Awesome block!!.I want to try it though looks a little tricky.Thanks for the pattern!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lijkt mij ook best nog wel een ingewikkeld,blok ondanks de driehoeken. Maar de jouwe is in ieder geval geweldig gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit is een leuk blok geworden. Ik ga het blok ook ophalen, misschien kan ik er ook nog wel wat mee voor mijn sampler.

    BeantwoordenVerwijderen