maandag 29 april 2013

Sweet Hearts 2013

Al 18 weken hartjes, dit zijn 113 tot en met  119 hartjes, wederom een kleurrijk weekje, felle kleurtjes, gekke lapjes.
Ik heb van te voren dit hele project voorbereid, ik heb al mijn  lapjes weer eens in handen gehad en me gerealiseerd hoeveel ik had. Een bijkomstig iets is dat er ook meteen allerlei project-ideeën gaan borrelen, het rommelt  nog steeds in mijn hoofd, de WIM-etjes lijst groeit en groeit, maar dat zal voor lapjesverzamelaars altijd wel het geval blijven, gelukkig valt er ook het nodige weer van die lijst en probeer ik me te focussen op waar ik mee bezig ben.

Deze week vieren we de laatste Koninginnedag, ik moet zeggen dat me dat toch aan het hart gaat, het is een traditie waar ik van houd, het hoort bij ons als land, volgend jaar hebben we Koningsdag, dat bekt lang zo lekker niet, het klinkt zakelijk, ik hoop dat veel feestgedruis me op andere gedachten zal brengen. 

Ik wens je een gezellige week, treed iedere dag vol positieve gedachten tegemoet en maak er iets moois van.
 

8 opmerkingen:

  1. je hartjes zijn zoals gewoonlijk weer schitterend, en voor morgen veel plezier met de troonswissel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie hartjes er weer bij. Fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne dagen, ja het zal wennen moeten, volgend jaar Konings dag.
    Mooi zijn de hartjes weer.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk elke keer die kleurenpracht van je hartjes.
    Fijne dag Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je heb mooi gekleurde stofjes weer gebruikt:)
    wens je ook een gezellige week...met morgen hopelijk,veel zon.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach Paulientje, je denkt dat volgendjaar minder gezellig gaat worden omdat het "koningsdag"gaat heten? het is het feestje wat je er zelf van maakt... en jij bent wel voor 9slaap) feestjes en lolletjes dus dat gaat heus geen mindere dag worden dan "koninginnedag" elke dag is een feestje, je moet alleen wel zelf de slingers ophangen....
    maar met die hartjes die je gemaakt hebt wordt het al weer een vrolijke boel, dus daar kan het niet aan liggen ;)
    fijne koninginnedag morgen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je hartjes aantal blijft groeien!
    Veel plezier op Koninginnedag:-)
    Koningsdag zal vast ook heel bijzonder worden met Maxima en de Koning
    (KLINKT TOCH WEL ALS EEN SPROOKJE ;0)

    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk deze vrolijke hartjes :)
    Morgen maar een deftig hart ;)
    Koningsdag zal wel een sportieve dag gaan worden met onze sportieve toekomstige koning.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen