donderdag 9 mei 2013

Bloggersquilt Donderdag blok 18

Het 18e blok is van Nathalie, zij verklaart haar keuze voor dit patroon zo:

"Ik heb het blok gekozen omdat ik er een hele mooie quilt van aan het maken ben.
Het is een veelzijdig blok, net zo veelzijdig als de paden van het leven... want daar staat dit blok symbool voor!"

Ik raad je absoluut aan om bij Nathalie te gaan kijken, haar Winding Ways quilt is zo mooi, haar hele blog is een aanrader, ik heb me mijn ogen uitgekeken!

Ik heb het patroon zoals Jacqueline het plaatste gemaakt, ik was niet helemaal tevreden over het midden en ben op zoek gegaan naar een variatie, op het internet vond ik een andere uitvoering van dit blok, ik heb blok 18 op twee manieren gemaakt, beide zullen in de quilt komen


Op naar blok 19 dat ongetwijfeld al klaar is gezet door Jacqueline voor de ongeduldige bloggersquilt volgers.
Een prettige Hemelvaartsdag!

7 opmerkingen:

  1. Mooie uitvoeringen hoor! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is je blokje mooi geworden. Mooi in die kleurtjes.
    Je hebt het tempo er goed in.
    Fijne dag Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie blokjes Pauline! Wat een bijzonder project is dit toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allebei je blokken zijn heel mooi.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beide blokken hebben wel wat. Het bovenste blokje heeft een lastig midden, maar toch goed gelukt (vind ik)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely blocks. Thanks so much for coming by my blog during the bird blog hop. I appreciate your kind comment on my bird pillow. good luck in the giveaway.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat worden je blokken toch mooi, Pauline. Deze zijn allebei mooi en verdienen zeker beide een plekje in je bloggersquilt.
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen