vrijdag 5 oktober 2012

Mooi! / Beautiful!

Kijk wat ik gewonnen heb - de Give Away van Joan, die zij verlootte bij haar deelname aan de bloghop Dots on dots.
***
Look what I won - the Give Away Joan raffeld when she took part in the bloghop Dots on dots. 
Na een gezellig heen en weer mailen over het verzenden gingen ze vorige week vrijdag op de post en kwamen ze vandaag, precies een week later, aan. Is het geen heerlijke layer cake? Prachtige kleuren en het is een hele stapel! En die reep... hmmmm een echte pure, zalig!
***
After some warmhearted e-mailcontact, Joan sent the Give Away last Friday, today the parcel arrived, it took exactly 1 week to arrive. Isn't it a lovely layer cake? The colors are gorgeous and there are so many patches. and the candybar... yummie dark chocolate, my favorite!

Joan, hartelijk dank! Ik heb vandaag van je nieuwe deelname aan de Leafs me Happy bloghop genoten, hartelijk dank voor je gulle gaven en de kennis die je deelt op je blog.
***
Joan, many thanks! Today I have enjoyed your participation in Leafs me Happy bloghop, thanks for your generous gift and the knowledge you share on your blog.

Zo, dat viel nog niet mee om een berichtje ook in het Engels te doen, ik hoop dat het beter gelukt is dan Google translate het zou doen (dat heb ik onlangs geprobeerd, daarna kon ik mijn eigen tekst niet meer begrijpen zo vreemd was de vertaling) en er niet al te gekke dingen in staan, spreken is toch iets anders dan schrijven.
***
Right, that was not so easy as I thought to translate my log in English, I hope I did a better job than Google translate does (I tried that the other day, couldn't understand my own text anymore!) and I hope I didn't say unintentional strange things, speaking is a lot easier than writing.

Een heel prettig weekend! *** Have a great weekend!
Pauline

13 opmerkingen:

  1. Je prijs is prachtig en je Engels is prima!
    Geniet van die mooie lapjes en de chocola.
    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie prijs gewonnen hoor.
    Je Engels zal wel prima zijn, ik doe het je niet na.
    Fijn weekeinde gewenst.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Boffert !!!! Leuk hoor. De chocola is vast al op......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke lieve mooie kleur lapjes heb je gewonnen zeg;))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie lapjes. Je kunt weer even vooruit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He boffert wat een prachtige lapjes heb je gewonnen, helemaal jouw kleurtjes! Daar ga je vast weer iets prachtigs mee maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your English is great. Enjoy your fabric!
    I look forward to seeing what you do with it!
    :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige lapjes Pauline!! En die reep smaakte hij lekker???

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bofkont! Je engels is beter dan dat van mij..
    Noflik wykein!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige prijs. Veel plezier er mee. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd Pauline! Wat een leuke prijs! Nu nog bedenken wat je ermee gaat maken hè. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Congratulations and your English is very good!

    BeantwoordenVerwijderen