donderdag 29 november 2012

Feest


Vorige week won ik een Give Away bij Noofs , ik won een van haar slingertjes die ze gemaakt had naar aanleiding van haar vondst in de Kringloopwinkel van een doosje mosaïc blokjes, dat ik toevallig vroeger ook heb gehad. Als je wilt weten hoe en wat verwijs ik je van harte naar haar blog, ze kan zo oogstrelend schrijven, ook haar foto's zijn bijzonder.
Omdat er enige verwarring was (van mijn kant, ik had even niet opgelet/goed gelezen) duurde het even voor ze mijn adres had, maar op dinsdag ontving ik een spannende enveloppe met feestelijke inhoud.


Kijk dit zat er in, het gewonnen slingertje, een touwtje, blaadjes om zelf een slingertje te knutselen, 1 van de mosaïc stukjes en kaartjes uit diverse spellen.
Ik heb de slinger opgehangen boven mijn beeldscherm, want het is vandaag feest, mijn lieve zus is vandaag jarig, ik zou er naartoe als verrassing, maar het openbaar vervoer lag hier plat en dan wordt de reis net iets te lang om op de gok te gaan, toen ik haar belde bleek ze vandaag ook een klus te hebben en  niet thuis te zijn, ik heb maar niet verteld dat ik van plan was om te komen, dat dat niet doorging had ze ongetwijfeld heel erg jammer gevonden en ze was heel blij met mijn verjaarszang.
En vandaag kreeg onze oudste zoon het bericht dat hij toegelaten is om in New Zealand te gaan  studeren, dat is een grote wens die in vervulling gaat, dus zijn we razend blij voor hem!
Zo zit ik erbij als ik achter mijn pc zit, ik ben een enorme chaoot, zoals ik al in het topic Award schreef, het bewijs is nu geleverd, en dan kan ik jullie vertellen dat ik net opgeruimd heb, de kerstkaarten zijn net weg, ik heb er vele maanden van genoten, een gestuurde kaart wordt hier lang gewaardeerd ;-)
Ik moet zeggen dat ik op dat topic heel leuk reacties heb gekregen, waarvoor mijn hartelijke dank, ook via de mail zijn nog hele leuke reacties heen en weer gegaan, die Award heeft toch weer leuke dingen opgeleverd.
Een prettige dag!
Groetjes, Pauline




6 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd met je zus..;)
    en veel plezier met je gewonnen knutselpakketje.
    knus pc hoekje heb je hoor:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je prijs en je zus, maar vooral met de studieplaats in Nieuw Zeeland voor je zoon!!
    Mag ik vragen welke studie hij doet?
    Groetjes en laat die slinger voorloooooooooopig maar fijn hangen, die is bij jullie helemaal op zijn plaats!
    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je zus. Leuk je prijs. Fijn dat je zoon een studieplaats heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tjonge Paulien, alweer in de prijzen! Hoe doe je dat toch steeds?
    Fijn voor jullie zoon trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat hangt ie leuk, de slinger. Helemaal top dat hij zo goed van pas komt :-))) Gefeliciteerd nog met je zusje. En ja, met je zoon natuurlijk. Fantastisch! Wat een mooi bericht :-) Wens hem maar veel succes en plezier! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Felicitaties voor je zoon. Fijn dat hij kan gaan studeren op een plek waar hij graag wil. Wel wat laat, maar alsnog gefeliciteerd met je zus. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen