maandag 29 juli 2013

Sweet Hearts 2013

Een rozerood weekje Zoete Hartjes, dit zijn hartjes 204 - 210, onderhand appliqueer ik me een slag in de rondte voor de extra rijen die ik bedacht had, het gaat lekker, de stapeltjes groeien en groeien en ik vind het nog leuk ook, gelukkig ben ik de afgelopen week veel onderweg geweest, het is een heerlijk karweitje voor onderweg, klein en handzaam en ik raak al behoorlijk bedreven in een hartje "wegwerken".
hartjes 204 - 210      




Ik hoop dat het weer mooi blijft, niet zo heet, maar wel zomers, ik wens je een prettige week!
 


4 opmerkingen:

  1. Mooie stofjes heb je gebruikt !
    Fijne dag !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi...
    ik ben ook even langs geweest en naar je mooie hartjes gekeken, was toch in de buurt,oke ik fiets weer verder....:))
    een fijne dag verder:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAt ben je al ver, over de 200 harten! Was leuk om je blog's weer te lezen, je bent wel heel actief geweest hoor.

    BeantwoordenVerwijderen