maandag 18 februari 2013

Hartige maandag

Hartjes op maandag, het begint al op een traditie te lijken, net als je bij anderen vaste dagen ziet voor hun project.
Het was even brainstormen over de presentatie, want wat kun je met 7 vierkantjes, deze keer heb ik voor een lange streep gekozen.

Hier hebben we Voorjaarsvakantie, dus staan we allemaal in de relax-stand. Ik geniet nog na van de Handwerkbeurs, het was zo gezellig om nieuwe gezichten bij namen bekend van het internet te kunnen plaatsen. Helaas liep ik door technische storingen hier in huis de gezellige vriendinnenafspraak op vrijdag mis, maar zaterdag was het naast bere-druk ook erg gezellig.

Ik wil je wijzen op een heel interessante dag, die je aanstaande donderdag mee kunt maken in het Kulturhus Hasselo te Hengelo: een UFO presentatie, presentaties door vaardige quiltsters met grote liefde voor het quilten, zij vertellen je alles over tops waarmee je vastloopt en wat je er mee kunt doen, en ook in de groep kan er gebrainstormd worden wat je met jouw UFO kan doen, kortom een dag vol spetterende inspiratie, neem je quilttop waarvan je niet weet hoe je verder moet mee en kom thuis bruisend van de ideeën, ik zou er graag bijzijn, maar deze dag heb ik al andere afspraken staan, als je meer informatie wilt lezen over deze bijzondere dag kijk dan op de blog van Gingini.

Ik verheug me op een weekje met veel heerlijk handwerken, ik hoop dat jij ook ontspannen aan de slag kan, zo niet, wens ik je een prettige arbeidzame week toe.


7 opmerkingen:

  1. Leuk geshowd Pauline, het word tijd dat ik ook weer eens een paar hartjes laat zien....Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat ik weet welke afspraken jij donderdag hebt! Weer mooie hartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schatige hartjes hellaas moet ik donderdag werken maar wens jou veel plezier als je gaat fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk om weer deze nieuwe te zien..de onderste is mooi:)

    BeantwoordenVerwijderen