maandag 4 februari 2013

Hartjes Maandag

 De hartjes van afgelopen week, weer 7 momentjes van overdenking, ik geniet iedere dag van het hartje van die dag, sommige lapjes zijn cadeautjes geweest, anderen kocht ik in een leuke quiltwinkel en weer anderen kwamen uit een quiltwebwinkel, de meesten komen uit Nederland, maar er zijn ook lapjes die uit Amerika komen, toen het nog leuk was om stoffen in te voeren kocht ik graag bij de Fat Quarter Shop, vooral in december als er ze uitverkoop hadden, maar ik kocht ook regelmatig bij Lap Elisa in Zweden. Ik koop nu al anderhalf jaar niet tot nauwelijks stofjes omdat ik zoveel voorraad heb, met deze twee nieuwe projecten, de Sweet Hearts 2013 en de Bloggersquilt, hoop ik een deuk in de voorraad te slaan.


En alweer een leuk uitje voor textielliefhebbers! We worden verwend, deze keer in Drachten:

Expositie STITCH! Internationale textielkunst van topontwerpers, Drachten
9 februari 2013 - 28 april 2013 

 Als je op het plaatje klikt, kom je op de site met alle informatie.
Ik wens je een heel fijne week, geniet van je bezigheden.

10 opmerkingen:

  1. Mooie hartjes. Leuk met die overpeinzingen.
    Lijkt me een gave tentoonstelling, beetje te ver voor mij helaas.

    Fijne dag,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk en mooi dat al je stofjes waar ook vandaan , nu hartjes kunnen worden :o))

    Vind het ook zelf vebazend dat we elk stofje lijken te onthouden , van wie of welke winkel, kledingstuk etc ...!

    Veel hartjes en stofjes en herinnnerings plezier :o)
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel voor de geweldige tip. De hartjes zijn weer mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie hartjes heb je er weer bij. Heerlijk als je bij elk lapje je weer kunt herinneren waar die ook weer vandaan kwam.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. IN het Noorden van nederland gebeurt heel wat !!!!!! je lapjes zijn weer mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hartjes zijn mooi en lief.
    Wij wonen momenteel toch maar lekker centraal ten opzichte van diverse creatieve happenings :>)
    Fijne dag en groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. knap hoor Pauline, dat je weet waar al je stofjes vandaan komen, ik weet dat niet. maar je hartjes zijn super schattig.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat leuk dat je zoveel verschillende stofjes hebt voor dit thema. Ziet er erg mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer mooie hartjes Pauline!! Blijft leuk hé het hartje appliceren..Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige hartjes en die tentoonstelling kan ik me al op verheugen!

    BeantwoordenVerwijderen