zondag 26 februari 2017

Heel wat steekjes

Deze week was het zulk herfstig weer dat handwerken, naast huishouden en werken, absoluut de voorkeur had.
Het is gelukt om rij 5 af te krijgen, maar ook rij 6, en deel 2 van de Hygge CAL, mijn naalden hadden vleugels leek het wel.

Rij 5 - blok 1:
Rij 5 - blok 2:

Rij 6 - blok 1:

Rij 6 - blok 2:



Rij 6 - blok 3:


Rij 6 - blok 4:


Rij 6 - blok 5:


Rij 6 - blok 6:


Rij 6 - blok 7:

De Hygge CAL begon deze week met eerst de ondergrond haken en daarna borduren, de tussenbaan die tussen het borduurwerk aangebracht wordt heet separator en levert nogal wat problemen op, gelukkig worden er goede tips gegeven, door het filmpje dat bij geleverd wordt en door de vele deelneemsters. Ik moet deze rand nogmaals overnieuw doen, maar ik heb hem even laten zitten.

Het borduren was een hele uitdaging, maar het is gelukt en dat in een keer, ik verheug me op de komende woensdag als deel 3 uit gaat komen.
Ik wens je een heel fijne week toe, ik hoop volgende week weer zo'n goede update te kunnen laten zien.



5 opmerkingen:

  1. Wow, wat een productie deze week! Je hebt girlpower!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo zeg :o)) Zo mooi alle doorgequilte blokken en lief de eekhoorn met karretje!
    Enne .. deze week is de weersvoorspelling weer ...herfstig ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig. De sjaal gaat ook prachtig worden

    BeantwoordenVerwijderen