maandag 30 september 2013

Sweet Hearts 2013

 267 - 273 zoete hartjes
Een heel zoet roze weekje deze week! Vlindertjes, roosjes, bloempjes en een kindje, en voor wat pit een paars batikje en een oranjerood blaadjes printje.
Na een winderig maar zalig zonnig weekend, pak ik de draadjes weer op en werk heerlijk verder aan de hartjes, verheug ik me op de mini-bee bij Creatineke, het is al weer even geleden dat we elkaar zagen dus er valt vast weer veel te bespreken en te bewonderen en een komende clubdag aanstaande zaterdag, al zo leuk, ik ga een aantal quiltsters ontmoeten die ik regelmatig online "spreek" maar nog niet ontmoet heb, kortom er staat weer genoeg leuks te beleven op de agenda!
Ik wens je een fijne week!

12 opmerkingen:

  1. weer leuke hartjes ;-) en veel plezier met alles wat je gaat doen deze week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke hartjes, en gezellig als overal de bee's weer beginnen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn hele lieve hartjes deze week. Veel plezier bij je minibee en op de clubdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel plezier op de bee. Je hebt weer leuke stofjes kunnen vinden voor je hartjes.;-)Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie hartjes weer. Fijn weekend en een leuke bee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. de hartjes zijn weer prachtig :)
    veel plezier deze week

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het zijn weer prachtige hartjes Pauline! Veel plezier morgen, doe ze de groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zoet en/of rose, maakt niet.
    Ze zien er weer leuk uit.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ohh wat een gave hartjes Pauline!!!!! Helemaal te leuk

    BeantwoordenVerwijderen