maandag 4 november 2013

Sweet Hearts 2013

Een lekker roze rode week in de zoete hartjes serie, het rechter hartje bovenaan heb ik gekocht bij Stegeman in Rouveen, een klein paradijsje van een winkeltje dat velen van jullie zullen kennen,  we waren op zo'n verrukkelijk gedenkwaardig quiltweekend vanuit onze quiltclub, tegenwoordig Praatjes en Draadjes geheten, ik viel genadeloos voor dit randjes stofje, ik heb er nog wat restjes van en er kon hoera, hoera ook  nog een hartje uit! Ik word regelmatig aan uitstapjes herinnert als ik met mijn lapjes rommel, wat doen we toch een leuke dingen met elkaar in diverse samenstellingen van groepjes, het quilten verbindt echt!
Morgen weer bee bij Tineke! Gezellig!
Zoete hartjes 302 - 308

Afgelopen week kreeg ik een cadeautje van Tertia, zij had op haar blog actie naar aanleiding van haar verjaardag, als dank voor de felicitaties en blijken van vriendschap om iets terug doen, onder de reacties verlootte zij 5 vriendschapsbandjes, ik was een van de gelukkigen die er eentje mocht ontvangen.
Leuk he? 
Ik wens je een prettige week, ik ben heerlijk aan de gang met het Bloggersblok dat donderdag weer af mag zijn om vrolijk weer aan een nieuwe te beginnen, ik zet quiltsteekjes in mijn sterrenquilt en ik geniet van de binnenshuisactiviteiten, het is echt handwerkweer!

12 opmerkingen:

  1. Leuke hartjes weer en ik ken Stegeman ook, een paradijsje. Hier ook handwerkweer, het stortregent.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja een leuke winkel.....echt om lekker te sneupen,
    zie je morgen en een fijne dag voor nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk cadeautje.
    En natuurlijk weer erg mooie hartjes. Het einde van de hartjes nadert met rasse schreden.
    Groetjes en fijne week Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke hartjes! veel handwerkplezier deze week!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt helemaal gelijk; zoete hartjes en echt handwerkweer. :)
    Gefeliciteerd met je prijs, dat is toch altijd weer een pleziermoment in deze donkere dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke en zoete hartjes, en ja weer voor de hobby, maar ik ga toch eerst de strijk weg werken
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie hartjes weer! En Stegeman.. ja dat is een geweldige winkel!
    Leuke prijs heb je gewonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie hartjes heb je weer gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezellige dagen heb je weer gehad en mooie hartjes er weer bij, Hoeveel heb je inmiddels al klaar? Die winkel is inderdaad erg leuk, ben er nog maar 1 maal geweest maar vond het erg de moeite waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Stegeman, ja, dat roept gedachten aan lieve vriendinnen op :) Je hartjes zijn lief, toze of rood, maakt niets uit, zelfs gifgroene hartjes komen lief uit jouw handen, wil ik wedden!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Veel plezier met je bloggers vriendschaparmbandje. Met plezier gemaakt en opgestuurd.
    Liefs
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen