woensdag 7 december 2011

American thread

Met een aantal internet-vriendinnen deed ik mee aan een Sinterklaasverrassing voor een vriendin die in Amerika woont met haar gezin, een tijdje terug vertelde ze dat zij hun derde kindje verwachten, toen ontstond het idee om iets voor haar baby te maken, dus de internetkoppen bij elkaar en brainstormen, de bijdraag-ideeën kwamen snel, het maken ging met veel gezelligheid, we hadden een gezellig cyber privé-plekje op Clubs om te overleggen en vooral veel plezier te maken.
Dit is mijn bijdrage, een badcape met ophanglus, het randje bloempjes heb ik geborduurd:



6 opmerkingen:

  1. Wat leuk, je hebt een blog!!! Ik ga je volgen via m'n feeds.

    Leuk hè, die doos met cadeautjes voor Cindy samenstellen. En ons gekakel erover op het clubje, de verzendtoestanden, mijn pakketje met een omweg (hihi)

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke rand zit erop ...heb je mooi gemaakt;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey, wat is dit??????
    Hallo daar!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb je ook gevonden, helemaal super dat je ook dit op het www gaat verkennen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gemaakt, en die lus op de handdoek is echt een uitvinding. Het borduren is echt schitterend! Deze zal vaak gebruikt worden als de baby er eenmaal is.

    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Pauline, ook in blogland?
    Wat leuk joh, ga je zeker volgen.
    Mooie cape voor je vriendin en dat gezellige randje erop geborduurd.
    Dat is nog een "een cadeau"!!!
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen