maandag 5 december 2011

Sinterklaas en hagelstenen


Pakjesavond vanavond, wij vierden het gezellig gistermiddag, gezellig met zijn vijven. Ik keek mijn kringetje rond en voelde me gelukkig, ook vroeg ik me af hoe lang we nog zo als gezinnetje bij elkaar zouden zitten: vriendinnen komen en gaan, de heren groeien snel naar de leeftijd van uitvliegen, het kan nog even duren, maar het zit er aan te komen.
We zijn allemaal verwend, wensen zijn vervult en de gedichten waren grappig en goed gevonden.
Ik heb heerlijke warme pantoffels, een mooie pedaalemmer voor mijn werkkamer en pure chocolade P.

's Avond heb ik zeer genoeglijk zitten quilten, een ontspannend klusje, op-neer op-neer...



Het weer slaat om, vanmorgen lagen er hagelstenen op de afvalbak.... en ook nu hebben we een heftige bui hagelstenen, ik geloof dat Sinterklaas de winter heeft meegenomen ;) onze oprit is wit!




En de tuintafel heeft een wit kleedje gekregen, ik zal snel wat voer in het vogelhuisje leggen, de arme gevederde stakkers zullen zich wel een hoedje zijn geschrokken van de plotselinge omslag.

Daarna ga ik eens lekker zitten, kopje thee en een handwerkje erbij.

Groetjes, Pauline


4 opmerkingen:

  1. Wat ben je heerlijk verwend, ik vind het een superfeest. Mijn kids worden ook ouder en zoals het er nu naar uitziet vliegt er dit jaar nog eentje het huis uit, ik neem in gedachten nu al afscheid en beleef alle leuke dingen heel bewust met op de achtergrond volgend jaar zal alles anders zijn maar misschien niet minder leuk?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat ziet er gezellig uit Pauline...en de hagel pff hier ook en met de wind ..ik kon er niet van slapen..wat een lawaai tegen de ramen..maar ja we kunnen er niks aan doen het komt gewoon:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een bekende mand als ik het goed zie op de foto, of vergis ik me nu, leuk dat je ook gaat bloggen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, geniet er nog maar van, wij hadden ook pakjesmiddag met nog 1 thuiswonende dochter, en de 2 op kamers wonende spruiten kwamen er graag voorthuis. Gelukkig komen ze vrijwel elk weekend thuis, bijkomen, uitrusten, verwend worden, of juist rust zoekend om te leren.

    BeantwoordenVerwijderen