maandag 19 december 2011

Ursula is af!

Het was even stevig doorprikken afgelopen week maar nu kan ik eindelijk iets laten zien dat af is, ik presenteer: Ursula.
Ursula? Vanwaar Ursula, misschien vraag jij je dat af, dat deed ik toen ik er destijds aan begonnen was en ik heb het gevraagd aan Dorry van Quilt it & Dotty, ze vertelde me dat ze het patroon uitgetekend heeft en toen vernoemd naar een lieve mevrouw die heel veel deed voor anderen maar eigenlijk altijd onopgemerkt bleef, om deze lieverd te eren  en alle "Ursula's" in de wereld heet dit patroon Ursula. Ik vond dat zo'n hartverwarmend idee dat ik mijn quilt Ursula blijf noemen.

Kun jij het patroon ontdekken? Het enige dat ik verklap is dat er maar twee verschillende blokken worden gebruikt als patroon voor deze quilt.

Ik heb inmiddels de smaak van het quilten echt te pakken, dus ik ga snel door naar de volgende ufo.

4 opmerkingen: