zaterdag 10 december 2011

Ursula

Ik probeer Ursula (patroon van Dorry van Quilt it & Dotty) af te maken voor het eind van het jaar, ik prik me het 'heen en weer' door de rand, ik ben op de helft, Ursula is een eenpersoons quilt geworden, maar overdwars gelegd kun je op de bank er heerlijk samen onder kruipen, ze heeft een mix van vezels en bamboe als tussenlaag en is heerlijk warm, tijd voor een update:

Vanmiddag gaan we een kerstboom kopen, eens kijken waar we dit jaar op uit komen, DH wil een grote en ik heb liever iets kleiners, het is altijd weer een hele verrassing waar we mee thuis komen, maar pret hebben we wel, we onderhandelen heel wat af, verkopers laten ons liever met rust, wij redden onszelf wel.

8 opmerkingen:

  1. Wat is het toch een prachtige quilt, je doorpitwerk is mooi regelmatig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij word prachtig Pauline!!
    Ik heb een klein boompje(2) gekocht, die van vorig jaar(een hele grote) lag voor 1e kerstdag al buiten.
    En toen was ie al kaal, dus voor ons niet weer zo'n dure boom die de kerst niet eens haalt..
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het wordt wel een plaatje. En wat quilt je mooi regelmatig. TOP!!
    Is de boom een beetje hanteerbaar in huis?
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Pauline, heel veel succes met je blog! En natuurlijk met Ursula! Niet in je vingers prikken he!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je ook een weblog hebt, kunnen we je werken ook digitaal volgen !
    Succes en tot donderdag !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat wordt ursela toch mooi!!!!! Het is met stip mijn meest favo patroon, ga hem zeker nog eens maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh dat wordt prachtig, en met het handje, dat wordt driftig doorsteken, of ben je heel erg snel? Onze boom is dit jaar iets smaller dan de vorige jaren, en hij gaat ook een andere plek krijgen, denk ik, iets meer in 't zicht van de ontbijttafel, wel zo gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ha,ik heb je gevonden;)
    hoe zijn je nagels geworden?
    groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen