vrijdag 16 december 2011

Ursula is gequilt

De afgelopen dagen ben ik druk aan het quilten geweest, mijn voornemen om mijn ufo's af te maken dit jaar als goed voornemen in januari is hopeloos gestrand in afleiding en andere zaken, maar het zal mijn eer te na zijn om er helemaal geen eentje af te krijgen, dus op haren en snaren zit ik me suf te prikken, vannacht was het zover: Ursula is helemaal gequilt! Oh, wat ben ik blij, op de foto zal het niet echt duidelijk zijn, maar ik ben helemaal rondom geweest met mijn quiltnaaldje.




Nu ga ik me richten op de bies, want eind van de maand en het  jaar kruipt langzaam nader, dus nog even doorbijten.

Ik blijf het een fantastisch patroon vinden, als ik zo naar het fotootje kijk zie je helemaal geen patroon meer, toch zijn het twee blokken die steeds herhaald worden.
Groetjes, Pauline

7 opmerkingen:

  1. mn complimenten ...prachtig en nu op naar de bies..
    Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow, jij hebt je best wel gedaan.nog even het laatste stukje, je gaat het redden.
    you go for it , girl!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moet lukken Pauline, succes met het afbiezen!!!
    (het is je gelukt met het emailadres heb ik gezien)
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er goed uit Pauline! Nog even doorzetten en hij is klaar, dan heb je een doel behaald;)
    Succes het lukt je vast!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo gaaf Pauline! Je blijft er naar kijken, omdat je steeds andere stucturen ontdekt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige quilt! veel succes met de bies en het afwerken!

    BeantwoordenVerwijderen