woensdag 21 december 2011

Verjaarsverwennerij

In de drukke dagen voor kerstmis ben ik geboren, eigenlijk had ik een Sinterklaascadeautje moeten zijn qua uitgerekende datum, maar aangezien wij een genetisch lang-dragend vrouwvolkje zijn, liet ook ik op me wachten en werd bijna een kerstkind. Nu werd ik op 21 december geboren en luidde daarmee de winter in. Dat vier ik nu voor de 51e keer en ik laat jullie graag zien waar ik al mee verwend ben.
Gisteren kwamen mijn zus en ouders op bezoek, want mijn zus past op woensdag op haar kleinkinderen en er was geen andere oppas voor handen, dus begon mijn verjaardagsviering gisteren al, ik kreeg om te beginnen een schattig boeketje en van mijn ouders de Langkalender zodat ik weer een heel jaar kan genieten van prachtige platen en mijn gezin kan laten weten waar ik uithang, met een beetje geluk vullen zij ook hun afspraken in op mijn kalender en zijn we van alle gebeurtenissen op de hoogte.
Van mijn zus en zwager kreeg ik het prachtige boek Het Muizenhuis, kennen jullie dat? Niet? Moet je beslist  - hier - even kijken. Mega genieten dit lees- maar vooral plaatjesboek.

Onder de Màrkante Quiltfroulju quiltbee loopt een verjaardagslijst en ontving ik prachtige lapjes en heel mooie kaarten


Van een heel lieve vriendin kreeg ik ook nog dit charmpack om je vingers bij af te likken en alsof dat al niet meer dan genoeg verwennerij was ook nog zo'n schattig zakje bedels en een hartenquilthanger

Ik ben gisteravond begonnen met het doorpitten van de Quiltmania sneeuwmannen, het triomfgevoel van een affo smaakt naar meer, dus nu even een klein werkje er tussendoor om de moed er in te houden. Als ik stil val weten jullie waar ik mee bezig ben ;-)

7 opmerkingen:

  1. Lieve Pauline,
    Van Harte met je Verjaardag, maar er een leuke dag van.
    groet Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!!!!!!!!!!! :)geniet lekker van je moois meis..en op naar de 25 :)))
    Fijne dag
    en de groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pauline, van harte gefeliciteerd !
    Je bent maar flink verwend !
    Fijne avond nog,groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Pauline!!
    Wat ben je heerlijk verwend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Pauline nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, heerlijk om zo verwend te worden! Zet hem op he met de sneeuwmannen het gaat je vast lukken, je hebt nog een heleboel vrije dagen in het vooruitzicht hihihhh:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het gaat je vast lukken met de sneeuwmannen! wij verheugen ons erop om het muizenhuis in hetecht te bewonderen! fijne kerstdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Pauline,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag (ik zie dat we leeftijdgenoten zijn)! Wat zal het rond deze tijd een feestelijke boel zijn bij jou thuis. Ik miste je leuke reacties al bij de laatste dagen van de adventkalender, maar nu snap ik het natuurlijk. Ik wens je heel erg fijne feestdagen!
    Groetjes, Kyra

    BeantwoordenVerwijderen