donderdag 1 december 2011

Verwondering alom

Dag 2, nog compleet confuus en helemaal vol verbazing, verwondering en compleet verdwaald heb ik een aanmoedigend reactie op mijn eerste berichtje, wauw! Wat een pret, ik heb een volger, is dat even leuk! Hoi Klaske, ja, ik ben het ;-) bedankt voor je aanmoediging, voorlopig tast ik nog compleet in het duister en snap er de ballen van, maar het is een uitdaging en dat is goed voor de grijze cellen.
Vandaag heb ik al even lekker zitten werken aan een klein quiltje voor een kerstkaartswap, ik heb nog nooit zelf een kaart gemaakt, ben wel altijd vol bewondering over de kunsten van de kaartenmaaksters, nu ben ikzelf enthousiast bezig (eenmalig hoor).

Oei, oei, helemaal opgegaan in het technische deel van het blog, en kijk eens wat ik allemaal heb toegevoegd, het is even zoeken, maar al doende lijkt het toch te lukken.

2 opmerkingen:

  1. Nou het ziet er hier al keurig uit hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He die Pauline...dat werd tijd dat je ook op blogland kwam..leuk!!hopelijk ga je het leuk vinden...:)
    ziet er al goed uit hier....:)
    groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen