donderdag 13 juni 2013

Bloggersquilt Donderdag blok 23

Deze keer is Jeanneke haar keuze aan de beurt, Jeanneke is bekend als Mevrouw Zondagsteek en ze is een vriendelijke dame, ze organiseert op wekelijkse basis een gezellige inloopbee waar ik ook al eens aangeschoven ben.
Haar keuze viel op dit blok, helaas is er geen naam vermeld hoe het blok heet, het is een blok uit haar sampler, dit is mijn uitvoering:
Ik wip snel bij Jacqueline aan voor het volgende blok, het begint alweer een hele stapel te worden!
Ik blijf bedelen, heb je een blog, stuur dan alsjeblieft ook een blok dat uitvoerbaar is in de maat 15x15cm  naar Jacqueline, er zijn er voorlopig nog genoeg, maar nog lang niet genoeg naar mijn zin! Alvast bedankt!

Zondag show ik mijn zoete hartjes en maandag heb ik de presentatie van mijn Tammy project bag bloghop, je hebt die van Frederika (gisteren) en Gini (vandaag) al kunnen bewonderen, kom je dan ook kijken? Voor nu wens ik je een heel gezellige donderdag en ook alvast een heerlijk weekend!


11 opmerkingen:

  1. Je hebt er weer een kunststukje van gemaakt. Fijne dag.
    Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geworden, Pauline! Leuk hè, het blokkenstapeltje dat steeds groter en mooier wordt.
    Ik heb al even naar het blok van vandaag gekeken. Het is een leukerd weer. Ik heb er helemaal zin in.
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw uitvoering van het blok mag er wezen, Pauline! Erg mooi.
    Het blok stond op de Sampler cursus die ik volgde bekend onder de naam 'Pointed Star'. Beetje duf, dat ik die naam vergeten was te vermelden, maar beter laat dan nooit.
    Fijne dag en succes met je nieuwe blog hop project. Ik houd het (en jou) in de gaten :>)
    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi blok en naturlijk kom ik straks kijken naar je blog hop.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig blok is het geworden ....
    heb een fijne dag en tot de volgende keer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is a beautiful block and I love the the blue fabrics. blessings, marlene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ben je toch snel :) Ziet er mooi uit, leuk blok.
    Ga ook naar je bloghop kijken hoor, vind het een heel indrukwekkend gebeuren. gr. Carin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer zo'n leukerd! Je kunt altijd in het SBS boek kijken voor aanvulling van de blokken, dat is de goede maat.
    Het blok heeft overigens de wonderlijk naam "54/40 or fight" Ik meen dat Barbara Brackman dat eens heeft uitgelegd wat dat betekent, maar dat ben ik nu even kwijt. In elk geval ligt er een Amerikaans historisch feitje aan de naam ten grondslag. Hij zit ook in mijn lentequilt, heb je hem herkend? Ps Pauline, ga jij ook naar Damwoude zaterdag? Ik ben erbij (zoals het er nu uitziet)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alweer een mooi blok! Je hebt al een heel stapeltje zo langzamerhand. en natuurlijk kom ik kijken naar je tasjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alweer zo'n beauty! En natuurlijk kom ik zondag en maandag ook kijken!

    BeantwoordenVerwijderen