maandag 3 juni 2013

Sweet Hearts 2013

Ook deze week heb ik een beetje gesmokkeld (lees: voorgewerkt), want dit weekend ben ik met quiltvriendinnen (m/v) op stap en als dit berichtje geplaatst wordt ben ik nog niet thuis, hoogstwaarschijnlijk zit ik aan het ontbijt te genieten van de laatste uurtjes van een geslaagd weekend (het is tot nu toe altijd een groot feest geweest, dus durf ik dat op voorhand te stellen van dit weekend).
Hier zijn de Zoete Hartjes van deze week
hartjes 148 - 154
Ik wens je een heel fijne week toe.

5 opmerkingen:

  1. Ik vind je hartjes erg mooi worden en weet zeker dat het een geslaagd quilt weekend is geweest. lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk toch zo'n quiltweekend.
    Je hartjes zijn weer erg mooi.
    Groetjes Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve hartjes zijn het weer. Fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoop dat je weekeinde leuk was, en je hartjes weer super mooi.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn weer prachtig en ik weet uit ervaring dat je quiltweekend heerlijk moet zijn geweest!

    BeantwoordenVerwijderen