maandag 24 juni 2013

Sweet Hearts 2013

Weer een riedeltje Zoete Hartjes, deze keer Hartjes 169 - 175 - het duivenstofje dat ik ook in de Bloggersquilt probeerde en het blok jammerlijk liet mislukken, het paste niet bij de andere stofjes, voor de rest waren het leuke stofjes, lekker verschillend van elkaar.
Ik heb me vrijdagavond laten verleiden tot een workshopje eind juli, een verwendagje voor mijzelf, ik ga naar het Quilterspalet, waar ik al zulke leuke verhalen van heb gehoord en ik graag eens zou bezoeken, om daar onderricht te krijgen in het appliceren met hulpstukjes die tijdens de cursus vrij te gebruiken zijn, denk je dat het iets voor je is, dan kun je ze aanschaffen, is dat geen sympathieke service?
Ik ben dol op techniekjes en vond de foto er zo intrigerend uitzien, dat ik er meer van wilde weten, wie weet gaan mijn overige hartjes er daarna wel heel anders uitzien ;-)
Dit kleine schatje is het cursus voorbeeld, het middenblok is 20x20cm
twee naaldjes en een mal tangetje(o.i.d.) en een schattig schaartje* joelen om mijn aandacht: 
wat zou ik daar mee kunnen doen, hoe kan ik niet in de verleiding raken? 
Dus heb ik me opgegeven om te onderzoeken of het inderdaad goede hulpstukken zullen blijken
 en om een heerlijk dagje uit te hebben.

* Ineens hoor ik in gedachten Anneke zeggen: "knippen, Pauline, met een schaartje, hoe schattig ook, kun je knippen!" LOL, ik geloof dat ik haar al een beetje begin te kennen.....

Ik wens je een gezellige week, tot de volgende keer!

14 opmerkingen:

  1. Dat kan niet anders dan een zeer geslaagd quilters wellness uitje worden!!
    Bij het Quilters Palet zijn ze daar geknipt voor.
    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er in elk geval spannend uit Paulien. Ik ben benieuwd. Fijne dag Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hartjes, en wat een leuk plan heb je in het vooruitzicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb meteen op de site gekeken, dat lijkt me ook een hele leuke workshop. Appliceren is toch wel heel erg leuk hè!

    Groetjes, Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had ook even op de site gekeken, helaas is het begin augustus en dan zit ik al weer in Noorwegen. Het had me ook erg leuk geleken
    Ze hebben trouwens erg veel leuks op hun site staan.
    Groetjes Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha:-):-)
    Zo is is de voorpret er al!
    Veel plezier alvast:-)altijd handig om oets nieuws te zien/leren!

    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben benieuwd naar je bevindingen! En je hartjes zijn weer erg lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat wordt vast een erg leuk uitje. Dank je wel voor het verzinnen van een naam voor mijn quilt: ik ga voor "Gronings Blauw"!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke hartjes weer. Leuk uitje en je leert nog wat ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ben benieuwd, we horen het wel hoe je dagje is verlopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ga ooke ven op de site kijken, vooral dat rare aardappel dunschillertje intrigeert me.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig voorbeeld...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hè, workshop is vol op zaterdag. Jammer.. Ik hoop nu dat er nog eens 1 komt op een zaterdag.
    Ik ben heel benieuwd hoe jij het gaat vinden!

    groetjes, Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen