maandag 10 juni 2013

Sweet Hearts 2013

Deze week is er een leuke give away bij Klazien waar ik je graag op wil attenderen, onlangs bestelde zij een aantal ontbrekende delen van haar Jet ter Steege Hortensia servies bij World of Jet, met een berichtje en een link naar deze site op haar blog blijkt dat haar volgers en lezers het bezoekersaantal omhoog hebben gestuwd, die was de eigenaren van de site opgevallen en ze reageerden op bijzonder leuke wijze, Klazien kreeg een mailtje van Sanne:
"Eerder deze maand schreef u op uw blog een stukje over onze webshop van World of Jet. U heeft hiermee voor flink wat extra bezoekers gezorgd op onze webshop. Om u hiervoor te bedanken sturen wij u graag een cadeautje op. Eén voor uzelf en één om op uw blog te verloten onder uw bezoekers."

Klazien verloot een set van 4 lavendel onderzetters, echt erg leuke, waag je kans op haar blog, laat een reactie achter en wie weet ben jij de gelukkige winnaar van deze leuke give away! Het leuke is dat ze de loting gaat doen op onze quiltbee as. donderdag 18 juni! Succes als je mee gaat doen!
Vergeet ook niet om de site World of Jet een bezoekje te brengen, ze hebben zulke leuke serviezen en aanverwante zaken!


Ik heb ook een Jet beker, mijn favoriete koffiemok, de tekst vermeld: Daily Pleasure - inderdaad iedere dag een hartje met een lekker kop koffie is een Daily Pleasure!
En dit zijn de zoete hartjes van deze week - hartjes 155 - 161
Ik wens je een fijne week, geniet van alles wat je doet en van de mensen om je heen.

15 opmerkingen:

  1. Leuk dat paarse hartje tussen de rode kleurtjes in.
    Fijne week Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je hartjes zijn prachtig en ik ga gauw even verder kijken voor de giveaway!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie hartjes weer! Ik vind het knap dat je het zo keurig bijhoudt.
    En wat een mooie bloemenapplicatie ligt daar onder je naaispulletjes. Die zou ik graag eens wat beter willen zien :-)

    Groetjes en een fijne dag.

    Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi je hartjes weer, en zo mooi op schema.
    De site van Klazien al bezocht.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige hartjes maak je.
    Ben erg benieuwd naar het eind resultaat

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoeveel moeten er nog gemaakt worden van die mooie hartjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie lieve hartjes weer. Jij ook een fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaat je goed af met die hartjes en ik wens je toe dat je de onderzetters krijgt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig verhaal, dankjewel !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De blogpost waarin je je tafelkleedje laat zien had ik dus gemist. Wat een ontzettend vrolijk kleedje. Gelukkig kan het inmiddels ook buiten op de tafel liggen hè. Tenminste, dat hoop ik voor je. Hier in het Zuiden schijnt het zonnetje al weer heerlijk.

    Groetjes, Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk allemaal:-):-)!
    De ene reaktie volgt op de andere en allemaal positief,
    Past helemaal bij jou en je hartjes ook ;0)
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk verhaal. Maar je hartje blijf ik geweldig vinden.
    Groetjes, Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hartjes zijn weer mooi! Wat een heerlijk project is dat toch!
    Leuk die give-away en de manier waarop die tot stand is gekomen is nog leuker!

    BeantwoordenVerwijderen