donderdag 20 juni 2013

Bloggersquilt Donderdag blok 24

Deze week is het blok van Evy, van Het Quilterspalet, Evy schreef bij haar inzending:
Er werd mij gevraagd een blok in te sturen … en ik heb het beloofd … 
dus met enige vertraging maar toch… mijn blok 
Het waarom van dit blok?
Dat zijn er eigenlijk 3:
    *Ik ben gek op blokken met heel veel kleine stukjes (en ik ben gek op grote beddenquilts, 
geen handige combinatie maar tja…)
   * Ik ben gek op scrappy quilts, hoe meer verschillende stofjes ik in 1 quilt kan verwerken 
hoe gelukkiger ik er van wordt
    * Ik ben gek op mandjes quilts
Deze 3 redenen kwamen samen in dit blokje.
Ik hoop dat je het met veel plezier gaat maken!
Hartelijke groet, Evy

Leuk zo'n hele uitleg bij de keuze voor het blok! Ik heb met veel plezier aan deze mandjes gewerkt en dit is mijn uitvoering:
4 verschillende mandjes, want zeg nou zelf, daar heb je toch nooit genoeg van!
Ik huppel weer naar de blog van Jacqueline , we hebben een klein "jubileumpje" vandaag - blok 25 - we zijn al 25 weken bezig aan onze mooie bloggersquiltblokken!
Heb je nog een bijdrage, wil je nog insturen, het kan nog steeds, doe ons Bloggersquilt makers een groot plezier en stuur je blok naar Jacqueline, we kunnen er nog steeds meer gebruiken.
Ik wens je een prettige donderdag, alvast een fijn weekend.

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuk blok weer Pauline, en wat houd je het goed bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer een supermooi blok geworden. Succes met de volgende. Die is vast weer fantastisch. Lieve groet Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een pracht blok en ik ben gelijk volger geworden ben nog zo heel aan het quilten maar ben ook lekker bezig kom zeker vaak bij je langs

    Groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen